Servicii

Ecografie Doppler

Ecografia glandei tiroide

Operaţii

Operaţiile oftalmologice – proceduri moderne de restabilire a vederii sau a corecta unele afectiuni oculare.  Operațiile oftalmologice se refera la intervențiile realizate la nivelul globului ocular cu scopul principal de a îmbunătăți vederea sau de a corecta unele anomalii . Medicii noștri de ja de mai bine de 15 ani, efectueaza operații oftalmologice cu succes. Cele intalnite sunt operațiile de cataractă, dar si interventiile pentru afecțiuni precum: pterigion, strabism, ptoza, ectropion, entropion, xantelasma, tumori conjunctivale sau palpebrale, glaucom, leziuni oculare posttraumatice etc.

Suntem mândri cu rezultate bune și excepționale în toate operațiile efectuate până in prezent și ne străduim în fiecare zi să fim mai buni.

Experiența acumulată mai bine de 15 ani, operatiile cu succes, ne ajută să activam cu mult profesionalism. Avem experiență bogată în operațiile pentru cataractă, glaucom, pterigion, afecțiuni conjunctivale si afecțiuni ale pleoapelor.

Strabismul apare la copii uneori foarte devreme (aici vorbim de strabismul congenital) sau în jurul vârstei de 2 ani, în principal din cauza viciilor de refracție.Tratamentul strabismului trebuie să înceapă de la vârste fragede, inițial cu ochelari și, dacă deviația nu se corectează, se apelează la chirurgie. Operația de strabism la copii are ca scop alinierea ochilor pentru a crea condițiile dezvoltării vederii binoculare.

Glaucomul este afecțiunea oculară care netratată sau insuficient tratată conduce la orbire. Se apeleaza la diferite tipuri de tratamente, daca nu sunt suficiente, se apelează la alte tipuri de tratamente printre care și operația de glaucom.

Pterigionul reprezintă o îngroșare a conjunctivei care continuă să crească peste suprafața corneei. Această afecțiune este o boală a conjunctivei care, netratată, poate avea consecințe dramatice asupra vederii. Operația este singura metodă de îndepărtare a pterigionului. Operația de pterigion este recomandat să fie făcută la timp.

O altă afecțiune oftalmologică ce poate fi tratată prin intermediul unei operații oftalmologice este ptoza palpebrală. Numită și „pleoapă căzută”, această afecțiune se manifestă la copii dacă este congenitală sau la adulți din cauza unor pareze sau a altor factori legați de înaintarea în vârstă.

Pentru orice afecțiune oculară, vă putem oferi consultatii, investigatii și tratamente

Programări și informații 079 990 382. Sau ne puteti scrie online. Aveti grija de sanatatea ochilor dvs.!

Noi Tratăm:

Diabetul zaharat