Cum depistam cauzele durerilor de articulatii?

Toate afectiunile reumatologice pot beneficia de ecografia aparatului locomotor.

Ecografia articulatiilor este considerata una dintre cele mai complexe metode de diagnostic. In componenta cu alte investigatii imagistice precum TC (tomografia computerizată), RMN (imagistică prin rezonanță magnetică nucleară), radiografia este nedureroasă, neinvazivă, neiradiantă și accesibilă tuturor. În comparatie cu radiografia care studiază doar sistemul osos, în astfel de situație multe patologii se pot omite. În aceste cazuri, domină ecografia fiind detectate cele mai timpurii modificari la nivel de articulații, ligament, muschi care fiind detectate specifică un diagnostic și un tratament eficient la o etapă timpurie.

Problema diagnosticului leziunilor și maladiilor articulatiilor genunchilor continua să fie actuală. Durerea de genunchi este una dintre cele mai răspândite probleme în rândul populatiei de orice vârstă. Fiind o durere comună, poate fi cauzată de un număr amplu de afecțiuni si condiții, astfel pentru a depista un diagnostic corect la o etapă incipientă de boală este necesar o investigatie imagistică precum ecografică și radiologică.

Schimbarile degenerative – distrofice ale articulatiilor pot fi diagnosticate ecografic în stadii inițiale prin dereglari morfologice ale cartilajelor. Metoda ultrasonografică poate diagnostica precoce leziunile ligamentelor, meniscurilor, cartilajului Hialin ale articulatiilor genunchilor. Datorită ecografiei  se pot depista preventiv procese degenarativ- distrofice în fazele inițiale fapt ce permite un tratament efectiv.

Pentru programări va rugam sa apelati (022) 71 92 51

Aveti grijă de sănătatea Dvs!